książki do przeczytania


1/ Jesteś cudem Regina Brett
Jesteś cudem to zbiór inspirujących lekcji o tym, jak niewiele trzeba, by coś zmienić. To 50 felietonów, które obudzą w nas natchnienie. Choć każdy z nich jest zupełnie inną historią, zebrane w jednym tomie tworzą przewodnik pomagający dostrzec i docenić siłę zmian na lepsze – małych cudów. 
(Źródło opisu: http://www.insignis.pl)

2/ Prosto i uważnie na co dzień 
To książka o tym, jak w nadmiarze spraw i możliwości odnaleźć to, co dla nas naprawdę ważne. Jak zaplanować czas na celebrowanie codziennych rytuałów, bez poczucia winy. Jak budować prawdziwe relacje i odrzucić toksyczne. Jak ograniczyć to, co zabiera naszą energię i pochłania uwagę, by skupić się na tym, co daje nam najwięcej satysfakcji i radości.
(Źródło opisu: http://pascal.pl)

3/ Życie jest fajne Katarzyna MillerMałgorzata Szcześniak
W książce Życie jest fajne lubiana i ceniona psycholożka udowadnia, że życie współczesnej kobiety jest niezwykle długie i pomieści wszystko. Miłość, romans, pracę i dziecko. Ale także chorobę, pustkę, błędy czy traumatyczne przeżycia – które oczywiście nie są przyjemnymi doświadczeniami, ale wiele mogą nas nauczyć, zarówno o nas samych, jak i o otaczającym nas świecie.Ciepła, zabawna książka, która zawiera odpowiedzi na wiele nurtujących kobiety pytań. To także praktyczny poradnik, podsuwający rozwiązania codziennych problemów.
(Źródło opisu: https://zwierciadlo.pl)

4/ Być szczęśliwym na Alasce Rafael Santandreu
Rafael Santandreu pokazuje, jak zamieniać emocje negatywne w postawę wewnętrzną sprzyjającą czerpaniu satysfakcji z życia praktycznie niezależnie od niesprzyjających okoliczności, bo szczęście jest w głowie każdego z nas, a nie w wygodzie ani statusie. Potrzebujemy bardzo niewiele, by czuć się dobrze. Stajemy się słabi z powodu „choroby wymaganiowej” i silni dzięki wyrzeczeniom.
(Źródło opisu: https://muza.com.pl)

5/ Projekt młodość Urszula Mijakoska
Przewodnik młodego wyglądu i zdrowego stylu życia. Autorka bestsellerowego "Zupowego detoksu", coach, dietetyk, twórczyni idei i programu Diet Coaching, ekspertka w zakresie świadomego odżywiania się proponuje program, który nie wymaga inwazyjnych sposobów działania. Radzi, jak walczyć ze stresem i zabiegać o dobry sen, proponuje odmładzający jadłospis przywracający energię, poprawiający nastrój i inspirujący do zmiany stylu życia, a także działania upiększająco-relaksujące, takie jak: naturalne maseczki, zioła, olejki eteryczne i kąpiele.
(Źródło opisu: https://muza.com.pl)

Książki w formie elektronicznej(ebook) można przeczytać za darmo (w 30-dniowym okresie próbnym) na Legimi klikając tu.


 


 

 

ulubione



1/ Szczotka do masażu na sucho. Wspomaga walkę z cellulitem, ujędrnia skórę, wspomaga usuwanie toksyn, wygładza. Do kupienia tu.

2/ Olej macadamiaIntensywnie nawilża, odżywia, ujędrnia i regeneruje skórę. Do kupienia tu.

3/ Do wydrukowania planner postanowień (mniej/więcej). Do znalezienia tu.

4/ Legimi czyli wypożyczalnia ebooków i audiobooków. W abonamencie, który sobie wybrałam (za niecałe 20zł/m-ąc) mam dostęp do 1000 stron (to wystarcza mi na przeczytanie ok. 2-3 książek/m-ąc). A tu można dostać 30-dniowy okres próbny. Polecam. 

5/ Wosk YANKEE CANDLE WHITE TEADo kupienia tu

spirulina i chlorella



Spirulina i chlorella to  algi zaliczane do superfoods czyli grupy naturalnych produktów żywnościowych niezwykle bogatych w korzystne dla zdrowia składniki odżywczeDziałanie tych dwóch alg mocno się różni, jednak obie doskonale się uzupełniają. Chlorella oczyszcza organizm z toksyn a spirulina  dostarcza niezbędnych składników odżywczych.




Spirulina jest niezwykle bogatym źródłem różnorodnych składników odżywczych dobrze przyswajalnych przez nasz organizm. Jest najbogatszym źródłem białka na świecie. Zawiera między 60-70% suchej masy komórkowej. Jest też bogatym źródłem chlorofilubeta-karotenu oraz zeaksantyny. Zawiera również witaminy B1, B2 , B3,B 5B6B9E oraz K. W mniejszej ilości występuje natomiast cholina oraz witamina C.
Posiada też unikalny barwnik występujący u sinic fikocyjaninęSpirulina również zawiera dużo fosforupotasumagnezuwapniacynkumanganumiedzi i selenu. Żelaza zawiera od 25 do 50 razy więcej niż mięso.
Spirulina pomaga poprawić układ odpornościowy i zapewnia wyjątkowe wsparcie dla serca , wątroby i nerek. Dotlenia krew,  pomaga oczyścić organizm z toksyn. Spirulina jest również naturalną substancją tłumiącą apetyt, pomaga poprawić układ trawienny organizmu. Ma również bardzo silne właściwości przeciwutleniające. Pomaga też zrównoważyć PH organizmu redukując  stany zapalne w organizmie.



Chlorella jest bogatym źródłem białka, chlorofilu i witamin z grupy B. Zawiera też witaminy C,A,D,E, oraz fosforpotasżelazocynk, sódmagnez, miedźmangan. Chlorella jest też bardzo dobrym źródłem wapniaDziała detoksykacyjnie na nasz organizm, stymuluje układ odpornościowy,  opóźnia procesy starzenia, chroni przed nowotworami i chorobami serca. 



Na początek polecam spirulinę i chlorellę w tabletkach. Smak i zapach(pokarm dla rybek) skutecznie zniechęcił mnie przed inną formą.


Printfriendly