kuracja drożdżowa

Do przeprowadzenia tej kuracji przekonała mnie ilość pozytywnych opinii o efektach jej działania. Picie drożdży rewelacyjnie wpływa m.in. na stan naszej cery, skóry, włosów i paznokci. Dzieje sie tak ponieważ drożdże dostarczają organizmowi dobroczynnych witamin z grupy B oraz wielu mikroelementów(fosforu, cynku, magnezu, żelaza, potasu, selenu i chromu). Drożdże rozpuszczone(najlepiej w wodzie) należy pić przez co najmniej miesiąc. 


eliksir drożdżowy: 
1/4 kostki świeżych drożdży zalać wrzącą wodą(wrzątek zabija żywe drożdże zapobiegając fermentacji w naszym układzie pokarmowym) dokładnie wymieszać i przestudzić, a następnie wolno wypić. 
Taką porcję drożdży pić raz dziennie przez miesiąc.

Moje wrażenia po tygodniu:
Trudno wypić mi nawet pół szklanki tego eliksiru dziennie. No nie jest dobry. Ale z drugiej strony czego to kobiety nie potrafią zrobić aby wyglądać pięknie. Więc piję. Po tygodniu moja skóra wygląda zdecydowanie lepiej. 
Co będzie dalej napiszę wkrótce.

Po dwóch tygodniach mój żołądek się zbuntował i zamieniłam świeże drożdże na płatki drożdżowe.