kosmetyki rosyjskie

Kosmetyki rosyjskie z firmy Pervoe Reshenie(Bania Agafii, Recepty Babuszki Agafii) odkryłam zupełnie przypadkowo w sklepie zielarskim. Początkowo zaciekawiły mnie opakowania, potem skład a jak zobaczyłam cenę to przepadłam. 

Kosmetyki te zawierają naturalne surowce roślinne(95% lub nawet 100%),organiczne ekstrakty , oleje, glinki które pochodzą z ekologicznie czystych terenów Syberii i regionu Bajkału. Są pozbawione SLS, parabenów, silikonów, syntetycznych substancji zapachowych, olei mineralnych, szkodliwych produktów petrochemicznych. Mają  więc bardzo dobry skład  a do tego nie są drogie. Mają też dużo pozytywnych opinie w blogosferze.

Pierwszymi moimi produktami z tej firmy był szampon czarny przeciwłupieżowy z serii Recepty Babuszki Agafii(12zł/350ml) i maseczka do twarzy błękitna z serii Bania Agafii(6zł/100ml). Obydwa te produkty spełniły moje oczekiwania a nawet więcej zachwyciły mnie(dokładnie opiszę to  w kolejnych postach).  Po tych odkryciach postanowiłam pójść za ciosem i przetestować inne produkty tej firmy. Zamówiłam sobie kilka masek do włosów i twarzy, dwa szampony, serum, krem i dwa mydła w płynie. W sumie 19 sztuk, za które zapłaciłam dokładnie 101zł(przesyłka  była darmowa przy zamówieniu powyżej 99zł). Myślę, że niedużo jak za taką ilość organicznych kosmetyków z takim składem. Oczywiście mam świadomość, że nie wszystkie te kosmetyki sprawdzą mi się w 100%. Część z nich pewnie będzie może nietrafiona ale jak trafię chociaż na kilka perełek to też będę zadowolona. W sumie to długo szukałam kosmetyków organicznych, które będą dla mojej skóry i oczywiście kieszeni.
Kosmetyki z tej firmy można kupić w wielu sklepach internetowych ale też w stacjonarnych(zielarskich itp.). Warto porównywać ceny w różnych miejscach i zamawiać większe ilości bo wtedy przesyłka często jest darmowa.

sklepy internetowe z rosyjskim kosmetykami: